Алукьонигщал проведе уникално по рода си мероприятие в полите на Рила планина
Сред прохладата и живописните гледки, в полите на Рила планина, Алукьонигщал, съвместно с
издателите на реномираното списание за автомобили AUTO BILD България, проведе уникално по
рода си събитие за своите партньори.
AKS Young Generation Event е мероприятие – насочено към по-младото поколение (бъдещи) наследници на бизнеса от нашите партньорски фирми – производители на алуминиеви и PVC системи Schüco. Желанието ни беше, наред с възможността за запознанства и общуване, да създадем запомнящо се преживяване. С подкрепата на списание AUTO BULD България поканихме представители на топ автомобилни брандове и организирахме Test Drive на едни от най-атрактивните и актуални модели автомобили,“ споделя Александра Гуджукова, маркетинг мениджър в Алукьонигщал България.
С подкрепата на списание AUTO BULD България поканихме представители на топ автомобилни брандове и организирахме Test Drive на едни от най-атрактивните и актуални модели автомобили,“ споделя Александра Гуджукова, маркетинг мениджър в Алукьонигщал България.
Сред брандовете на събитието бяха: BMW (с електрическия автомобил BMW iX) ; Mercedes ( с електрическия AMG EQE 43 4MATIC) ; DS ( с хибридния DS4 E-TENSE) ; Honda (с хибридните автомобили Honda CR-V e:HEV и Honda HR-V e:HEV) ; Skoda ( Skoda Kodiaq FL) ; Hyundai (с автомобилите Hyundai Santa Fe и Hyundai Staria ); Subaru ( Subaru XV) ; Nissan (с хибридния Nissan Qashqai) ; Opel ( с автомобилите Opel Astra и Opel Grandland); Renault ( с хибридния Renault Austral) ; Dacia (Dacia Jogger).
След приключване на организирания Test Drive всички гости на мероприятието имаха възможност да оценят автомобилите. Резултатите показват, че най-силно впечатление сред присъстващите е направил автомобилът DS4 E-TENSE , а за автомобил с най-добър дизайн е определен BMW iX.