ReynaPro за професионалисти
На 6 ноември 2024 г. в Гранд хотел „Милениум”, София, се проведе третото по ред обучение, което завърши цикъла от представянето на възможностите на софтуерния продукт ReynaPro и Logikal. След Варна и Пловдив съвместното мероприятие на Reynaers България и Orgadata се проведе при голям интерес и в София.
Както изтъкна г-н Анатоли Павлов, в поздравлението си пред дошлите участници, цел на организираната от Reynaers инициатива е по-бързото преминаване на българските производители на дограма и фасади към по-голяма независимост, ефективност и бързина на обработка на оферти и изпълнение на поръчки, а оттук и създаване на по-висока конкурентоспособност и сигурност при изпълнение на обектите.
Г-н Минко Ковчевски от Orgadata премина последователно през всички стъпки на софтуерния продукт и коментира с нагледни примери лостовете, които могат да се използват за съставяне на оферта, генериране на поръчка на материал, както и задаване на обработки и комуникация с машините и CNC центровете за обработка. Изключително полезната презентация навлезе в изчерпателни подробности, което присъстващите оцениха като много полезно. Бяха показани и някои “трикове” за по-лесно и по-бързо боравене с инструментите на ReynaPro или Logikal.
В последния блок от темите по програмата Тодор Дуков от Reynaers България се спря на два нови инструмента. Той посочи начина, по който фирмите сами да съставят своите заявки за материали, напълно автоматично, без прехвърляне на данни от файл във файл, така че неволни грешки максимално да се елиминират. Другата новост на Reynaers е дигиталният паспорт на крайния продукт – прозорец, врата или фасада. Напълно автоматично цялата информация за продукта се прехвърля от проекта в ReynaPro или Logikal в облак и чрез етикет с QR код, който се залепва за самата позиция, може да бъде извикана както от крайния клиент, така и от производителя. Стои напълно в правомощията на производителя каква част от информацията за продукта да бъде достъпна за потребителя. Така всяка нужна информация за всички вложени материали и начин на изпълнение е на разположение, ако например се наложи подмяна на някои от компонентите. Тук може да се добави информация за начин на поддръжка и експлоатационни указания, гаранционните условия, декларации за продукта или други важни данни, които да са на разположение на потребителя.
Интензивните дискусии относно дигитализация, автоматизация или изкуствен интелект достигат и нашето ежедневие. Колкото повече функции от ежедневната работа се поемат от софтуерни и дигитални продукти, толкова по-ефективен, коректен и и бърз ще стане нашият труд. Със своята инициатива Reynars България и Orgadata декларираха желанието си да подпомогнат своите партньори в този преход и заявиха своята готовност за професионално съдействие.